fredag 16 december 2011

The good news.

Läste någonstans att en blogg är inte en blogg om den inte uppdateras dagligen så goddag kära ickeblogg!

Den sorgliga sanningen är att jag har inte tiden just nu. Bland flyttkartonger, resväskor och bilförsäljningar så försvann tiden för alla vardagliga projekt såsom att blogga och kamma håret. En tvätt av håret är ett projekt så stort att jag sparar det till helgerna då mittbenan är charmigt flott och med den analkande utväxten så ger din mig ett riktigt elegant utseende. Läste i och för sig att utväxttrenden växer sig stark men lyckas tyvärr inte sporta den looken så väl som jag önskar.


Annars fredagsmyser vi lite extra ikväll då jag fick goda nyheter postade från Valparaíso. Med tre och en halv kvar innan vi reser så känns det fint att ha fått det bekräftat. Riktigt fint!



1 kommentar:

  1. Uds son mis super eroes.... suerte
    Mauricio Lisegran Martinez

    SvaraRadera