tisdag 6 december 2011

Sex on the peach.




Lämnade in bilen på tvätt. Invändigt och utvändigt. Killen på biltvätten säger-Kom om en timma. Jag tittar oförstående på honom och säger-Nej, nej. Jag har två små barn som gillar lera och en hund som gillar att håra. Killen säger- Om en timma kan du komma.

Han sade detta utan att faktiskt ha tagit sig en titt inne i bilen. Jag satsar på att hämta den efter 14.00. Om sisådär 4 timmar.

Kylan kom och med den de torra läpparna. Sprang in på apoteket och köpte en burk med klatchigt utseende. Fick veta av kassören att jag just bidragit till gorillans välbefinnande. The Diana Fossey Gorilla 
Fund International adopterar nämnligen en föräldrarlös gorilla per 1 000 producerade produkter.


Och nu skäms jag lite eftersom jag valde den för namnet. Sex on the peach liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar