måndag 4 juni 2012

Bläta.


Förra året lärde några tjejer i nian mig hur man gör fiskebensflätan. Den där tjusiga flätan som jag alltid avundsjukt suktat efter och som jag trodde endast var för några särskilt utvalda med särskilda skills i fingerfärdighet. Jag med mina jästa prinskorvsfingrar har liksom aldrig kvalat in i den gruppen. Men så surfade jag in hos Miss Marie och återigen så blev jag påmind om flätan. Skam den som ger sig och även om den inte är den snyggaste flätan, så är det nog är faktiskt en fiskebensfläta...tror jag.

Förövrigt så bor jag i min nya universitetströja. Tar faktiskt inte ens av mig den när jag ska sova...det är kallt här på nätterna och jag inser att det förmodligen är dags att tvätta den nu.

1 kommentar:

  1. jag älskar fiskbensflätor! när jag har tillräckligt långt hår får du göra en på mig:)
    Kraaam

    SvaraRadera