onsdag 6 juni 2012

Afternoon en el plan.


Under en eftermiddag på stan kan man hitta lite vad som helst. Vi var ute efter serpentiner och ballonger till söndagens 6-års kalas och man kan säga att vi hittade rätt. Dum som jag är så missade jag att fota en butik som hade allt för födelsedagen. Det fanns så mycket så att det var på gränsen till perverst. Och hur lätt är det för en blivande 6-åring att välja motiv på servetterna när det finns; Iron Man, Spider Man, Hulken, Avengers och Captain America,bland annat. Kära hjärtanes vilken beslutsångest vi hade.

Dante får alltid en mazarin med tända ljus i som födelsedagsfrukost. I brist på Mazariner (och nej, jag tänker inte försöka mig på att baka några då jag är osams med ugnen) så stod visst den vaniljfyllda bullen överst på önskelistan.


La carnicería.


Otis är en extrem godisälskare så det är en pärs att passera den här typen av stånd. -"Jag ska bara kolla liiite. Mamma! Är det inte lördag?"



Bustos pojkar.


Mini Bustos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar