söndag 6 november 2011

Älskade prinskorvar.

Toktränade på gymmet efter att inte ha toktränat på alltför länge. Det är för farao beach season om 8 veckor. 

Annars var det lugnt idag. Slank in på hemköp och köpte glögg och pepparkaksdeg. Jag vet att det är på tok för tidigt men jag kunde inte hejda mig. Nu luktar huset brända pepparkakor eftersom jag lyckades glömma en plåt i ugnen. Smidiga Frida.

Det finns precis ingenting på tv så nu surfar jag vidare och gör packlistor på det nödvändigaste att ta med till Chile. 23 ynka kg per person får vi ta med. För ett år! Det blir att packa smart. Packa smart är svårt...är redan uppe i 9 par skor och då har jag verkligen drastiskt tänkt bort en rad favoriter. 

Lämnar er med en bild på mina monster som de såg ut igår kväll. Nu sover de mina små monster. Älskade prinskorvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar