lördag 5 november 2011

Det är så mycket bättre.

Idag har vi skvalpat runt i badhuset ett par timmar. Jag gillar badhus. Fascineras att vi gillar att bada tillsammans i samma pool. Tänker att det är lite som om tiden stått still. Tänker på de gamla romarna som plaskade runt i sina bassänger.

Sedan var det maskerad som var dagens huvudsakliga tema. 11 kids i allt från fjärilar, skelett, vamyrer och prinsessoutfits.  Härliga ungar! Fint syskongäng som bildats och jag gillar att de får gå på samma avdelning tillsammans och se varandra växa upp. 

Nu badar mina killar och jag hoppas att den svarta hårfärgen verkligen går ur med tvål och vatten.

Nu sitter jag med min version av "Big Joe"(se Couger town) ost och vindruvor. Småsneglar på "Så mycket bättre" och inser att det är precis det. Så mycket bättre än all underhållnings tv som nu erbjuds. Men så älskar jag Eva Dahlgren och hennes texter. Och jag gillar Laleh och hennes scenuttryck. Såg henne gråta på scen på Smedjan en höst för sex år sedan med storebror. Var gravid då. I smyg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar