söndag 1 april 2012

Simpatico.

Vi har inte gjort många knop den här söndagen. Lekparkshäng och en sväng i "skogen", en god lunch och en mysig once (te med tillbehör) var tillräckliga aktiviteter för dagen.





Jag har blivit lite mörkare. Vinterpäls. Vet inte riktigt vad jag tycker men som långvarig uberblondin känns allt som inte är riktigt ljust lite skitigt. På mig själv alltså. Jag vet, det är helt stört. Så jag ska jobba på det nu. Om inte annat så känns det skönt med en liten förändring och efter all sol och salta bad så var håret riktigt blekt så en liten ton på det var nog inte helt fel.


 Dante ser precis galen ut på det här fotot men jag var tvungen att lägga ut det då han är extremt lik min stora storebror här. Nu går inte min bror runt och ser ut på det här viset men dragen i ansiktet är riktigt lika. Och kanske öronen också=)

3 kommentarer:

  1. Men herrejösses, han är riktigt lik David! Och jag tycker ju att Otis är så otroligt lik Gustav :) ni verkar ha det underbart därborta, jag läser din blogg varje dag :) kramar från Karin

    SvaraRadera
  2. Du passar jättebra i färgen (men allt klär ju en skönhet i och för sig! :)) och jag håller med, Dante var verkligen sjukt lik David på den där bilden! :D

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är assnygg i den där färgen - OCKSÅ :-)

    SvaraRadera