torsdag 12 april 2012

Man hands.


Apropå märkliga sjukdomstillstånd så måste ni spana in min senaste åkomma.


Jag vet att jag har man hands men nu är det inte det vi ska fokusera på. Bilden ovan visar en vanlig Fridahand.


Check this out! Om Quasimodo hade en puckel på handen så skulle det nog se ut ungefär såhär. Först tänkte jag att nu dör jag nog efter att ha blivit biten av en Araña de rincon.. Men när man tittar närmare så syns det bara ett litet bett så något spindelbett är det nog inte. När jag var liten var jag överkänslig för getingstick och då transformerades jag till Quasimodo på riktigt. Måste be föräldrarna rota fram ett foto av mig när jag blev stucken i näsborren. Eller kanske inte förresten...kan ju skrämma känsliga läsare. Nu vet jag faktsikt inte hur det står till med allergin då jag undviker att bli getingstucken. Vad tror ni om det här? Mygga? Loppa? Annan läskig insekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar