söndag 13 maj 2012

As if.

Idag har vi fortsatt firandet av mors dag och idag uppvaktades Moes mor also known as Svärran. Jag har ätit så mycket att det står mig upp i halsen. Så passande med måndag när jag kan börja mitt nya liv igen. As if.

Nu har jag i princip bara 4 veckors studier kvar innan terminen går mot sitt slut. I slutet av juni ska de sista tentorna vara avklarade och sedan är det bara att vänta in betyg. Sedan blir det ett par veckors ledighet innan vi klurar ut vad nästa termin har i sitt sköte.

Det var visst bara det jag skulle berätta. Det här kan vara världens tråkigaste blogginlägg. Ja, jag tror nog det.


2 kommentarer:

  1. Vet du vad? Det är aldrig tråkigt att följa dig! Skriv om vad som helst, det känns härligt att läsa att ni mår bra därborta :) kram från Karin

    SvaraRadera
  2. Haha! Tack Karin! Känn så härligt att ni finns därhemma och det är inte utan att man saknar. Ser fram emot vinkvällar i framtiden!

    SvaraRadera