torsdag 8 mars 2012

Bildarkiv.

Har inte hinnit foto ett endaste dugg så jag bjuder på bilder från min kära externa.

Vårkänslor på Erlandsvägen 2009.

Min granne Totoro a.k.a världens bästa barnfilm gick varm under hela 2009.

Otis är besatt av vispad grädde.
Sommarkänslor på Erlandsvägen.

Hjulbent och svajig tog Otis de första stegen runt midsommar och nämndas 10-månaders dag.

Maj 2009 i Danmark.


Höst 2009. På besök hos storebror i huvudstaden och den obligatoriska djurgårdsfärjan. Hur kunde jag missa att packa med blåa kappan? Tabbe!

Dantes bästa: lekparksbesök.

Dante fyller tre år i Juni 2009.

Otis är ett år och skrämmande lik kusin Johannes på det här fotot.

Skagerbrunn i Värmland är sommar, blåbär och farmor. En plats i mitt hjärta.


Under hösten 2009 var den röda trehjulingen som hetast.

Det får avsluta dagens bildkavalkad.

2 kommentarer:

  1. fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  2. Johannes är galet lik Otis på flera bilder, den med grädden också förutom tugga vass bilden! Haha :)

    SvaraRadera