fredag 30 mars 2012

Han heter estufa.

Möt min nya bästa vän. Han heter Estufa och förgyller just nu mina mornar och kvällar.



Eller förgyller och förgyller. Han gör dem lite mer uthärdliga. Nu vet jag inte exakt vad temperaturen här inne ligger på men ute är det typ 15 grader och det blir oftast kallare inomhus. Och när man har på sig tights, mysbyxor, dubbla tröjor, strumpor och raggsockar och ändå har svårt att få upp värmen. Ja, då vet man att det är kallt. Jag skyller på luftfuktigheten som ligger på typ 300 % här. Allt från kläder till sänglakan är fuktiga och kalla. Och håret! Hade jag någonsin en volym i håret så är den garanterat borta nu.

Jag fryser om nästippen och vi är inte ens inne i april! Under vintermånaderna juni-augusti tror jag att vi kommer att få inverstera i ytterligare en bästis. En bästis till bästisen.

Jepp, så får det nog bli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar