onsdag 7 mars 2012

Things are looking up.

Schemasnurr på hög nivå. Förvirrad till max och har svårt att få ihop salar, institutioner och städer för att få vardagen med barn och tillhörande hämtningar och lämningar att gå ihop.

Den här veckan testar jag en hel drös med kurser för att sedan välja ut favoriterna som sedan ska ligga på ordinarie schema. Det här virret får man hålla på med ända fram till 5/4! En månad med andra ord. Men man får bara eliminera kurser och inte välja till nya. Så jag maxar nu och kör smooth sailing sen. Några kurser har jag dock redan bestämt mig för. Som conversación y cultura chilena som egentligen är väldigt ickeakademisk för att vara akademisk. Och högskolepoäng som högskolepoäng... right?

Eventuellt har vi hittat en förskola till lilleman också. Det tar sig!

1 kommentar:

  1. Det kan inte vara lätt, men jag antar att du snackar spanska? Lycka till!

    SvaraRadera