måndag 5 mars 2012

Escuela Naciones Unidas.

Så idag var äntligen dagen med stort D. Dante började första klass. 05.15 tyckte Mr D att det var nog med väntan. Världens längsta natt var nästan över och pirret i magen tillät inte mer sömn.


Ren, välkammad och klädd i hissen i vår trapp.

                           
                                 Blödig mor som just torkat tårarna och satt på sig största leendet.


                                 Förväntansfull. "Hoppas jag får läxor, hoppas jag får läxor!"




Och han var inte ensam med pirr magen...vilken lycka att få gå i samma klass som kusin vitamin.


    Den här bilden symboliserar så väl min fina Dante. Stark, framåt, orädd, levnadsglad och full av bus.


4 kommentarer:

  1. Åååå älskade goa Danteman!! Stora killen :-)
    Får tårar i ögonen när jag ser honom...lilla gos!
    Saknar er allihop enormt!!
    Krama och pussa barnen och ta hand om er.
    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Men åh så fint! Klart det är kul att börja skolan! :)

    SvaraRadera
  3. åh va glad jag blev av detta inlägg! <3

    SvaraRadera
  4. Visst är han stor och tjusig Camilla! Saknar er med! Massvis! Kramar till er!

    Marie:superkul!

    Amanda:Jag blir glad av dig!

    SvaraRadera