torsdag 29 mars 2012

Los Pinos.

Jag är en förfärlig bloggerska. Jag vet. Det har varit Huidobro och andra gamla poeter som fått min uppmärksamhet under den snart gångna veckan. Är det bara måndag och fredag hos er också?


                                                     Klassisk vägskylt uppe på kullarna.


Annars har jag satt i mig en halv getost och okynnesätit dulce de leche direkt ur burken. Till middag!

Det är en sån där dag ni vet, när man bara måste lyssna på sina begär. Nyttig kan jag vara i morgon. Kanske.

1 kommentar:

  1. Fridis! Du är INTE en förfärlig bloggerska! Det är så härligt att få ta del av dina upplevelser på det charmiga sätt du skriver om dina dagar. Om det inte alltid blir varenda dag spelar ingen roll - då blir det ju bara ännu mer spännande när det nya inlägget väl kommer. Tack för att du finns! <3

    SvaraRadera