fredag 30 mars 2012

Fredagsmys från mig till dig.

Måste bara gnälla lite till när jag ändå är igång. Objektet bakom mitt gnäll stavas LOPPOR. Otäcka små blosugande parasiter!

Och jag är duktig! Jag står emot min kärlek till alla hundar jag möter på gatorna. Idag när jag kom hem från universitetet började det klia på armen, på foten, benen, ryggen, höfterna. Och de alltid värst utsatta ställena; anklarna och handlederna. För tillfället skulle jag uppskatta att jag har ca;43 bett! Hur i fanken är det möjligt!?

Och grejen är att jag tror att jag är överkänslig. Mina bett blir lite större än en femkrona och svullar upp rätt duktigt. Det värsta av allt. Framåt småtimmarna kliar det så jävligt att man vaknar av de sönderkliade betten.

Charmigt va?

1 kommentar:

  1. åh nej, klia sig till förbannelse är ju bland det värsta som finns! stay away from the animals Frida=) Jädrans loppor att gilla blonda, blåögda vackra flickor!
    Puss på dig sugar, du e saknad här i svedala ska du veta!

    SvaraRadera