torsdag 19 januari 2012

One lovely blog award.



Jag måste ju visa att jag fått en underbart fin utmärkelse av Miss-Marie. Tack så hemskt mycket!

Så här fint har hon skrivit om min blogg:

Frida - för att jag är så grymt imponerad av hennes flytt till varmare breddgrader med man och barn. Och att hennes son heter Otis, som kanske är det finaste killnamnet någinsin

Nu är tanken att jag ska:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka. Check!

2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. Not check! Det ska alltså vara bloggar som har färre än 200 läsare per dag och jag har inte en susning om hur man tar reda på sådana här fakta. Hjälp en stackars nybörjare som mig!

3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar