måndag 9 januari 2012

Streets of Valpo.


Antal: kindpussar typ 47
bussturer typ 12
utlästa romaner typ 0
Uppätna pan de pascuas (chilensk julkaka) typ 3. Motsvarar typ 17000 kalorier.
Joggingturer 0
Jordskalv 1

Är givetvis mest exalterad över jordskalvet men kindpussar är ju alltid trevligt och pan de pascua är alltid gott. Men imorgon är det jag som slänger på mig joggingtightsen och ger mig ut på en runda. Det sägs att kvinnorna i Valpo har världens snyggaste rumpor med tanke på alla backar. Bewere backar, here I come!

3 kommentarer:

  1. Tjoho!
    För böveln, har ni ingen telefon vi kan facetime'a vid ☺
    Annars funkar kanske msn? Vill se er ju ��
    Kramis
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Marre har någon chilensk variant och jag har låst mitt abbonemang 6 mån. Ska skaffa en med kontantkort här. Men skype för sjutton gubbar!

    SvaraRadera
  3. Fixat Skype och jag har skickat en förfrågan till dig
    Kram

    SvaraRadera