onsdag 25 januari 2012

Playa Torpederas.

En molnfri eftermiddag vid Marres gamla lekplats;Playa Torpederas. Tjusigt att ha en strand som lekplats. Själv lekte jag med tallkottar i skogen som liten. Skogen är något jag kan känna sug efter. Bara för att jag vet att jag inte kan komma åt det här. Om jag inte vill åka 8 timmar nedåt i landet och det känns väl kanske lite lätt överdrivet för att känna skogsdoft. 
Dante blickar ut över det Big Blue.

Fina små vikar där vågorna samlar vatten. Perfekt plats för att bara ligga och guppa eller som i Dantes fall öva på simtag.

Västkustkänsla med klippor, alger och krabbor.

Lägg till bildtext

Otis gör som farmor Margot och badar inte i vatten under 20 grader. Det blir med andra ord få bad här vid stilla havets kust som håller en medeltemperatur på...vet faktiskt inte gradantalet men det blir aldrig särskilt varmt med tanke på kalla strömmar och bottenvatten som kommer upp till ytan. I bakgrunden skymtar yours truly fram i chic Bikini Pose.


3 kommentarer:

  1. I looooove the Bikini Pose!
    Puss på er/ mandy

    SvaraRadera
  2. Underbar bild er tre! Fin mamma - fina gossar! Puss KC

    SvaraRadera