tisdag 3 januari 2012

Sista dagen.


Sista dagen brygger jag extra starkt kaffe. Tänker att det det blir mycket neccafé till en början.
Sista dagen går jag till frisören. Tänker att jag borde se ut som den äkta blondin jag nästan är.
Sista dagen gosar jag extra mycket med min hund. Tänker att det dröjer innan jag kan trycka in ansiktet i hans päls.
Sista dagen tittar jag lite extra noga på mina omgivningar. Tänker att de kan ha förändrats tills vi återvänder.
Sista dagen kramar jag extra hårt om de jag älskar. Tänker att det är svårt att kramas på avstånd.


3 kommentarer:

  1. Jag blir tårögd av att läsa dina tankar - och det är inte särskilt svårt att känna med dig när du skriver så fint.
    Jag tycker ni är modiga som tagit steget och tror att det kommer en miljon bra saker ur det här när ni väl är på plats.
    Vi ser fram emot att få följa er på ert stora äventyr.
    Varma kramar från oss.

    SvaraRadera