fredag 10 februari 2012

Jag är en burpee.

Så jag har antagit en utmaning. Det är inte vilken utmaning som helst. Det är en Burpees utmaning! Så vad är då en burpee? Om jag ska beskriva det, vilket jag förmodligen gör riktigt dåligt så är det typ en squat som blir en planka som blir en armhävning som blir ett upphopp. Typ. Sedan ska man göra detta 20 ggr och i tempo. Lägg sedan till en burpee extra per dag i 80 dagar så att du tillslut hamnar på 100 burpees! Om jag ser plågad ut på bilden under så är det burpeesarnas fel. Grym träningsvärk överallt och det har gått två dagar! I blame Linnea och hennes käcka inspirationstext om att vilken kotte som helst kan fixa det här... hmm...den som lever får se.




Havet doldes under en tjock dimma igår men nu har den lättat och man kan återigen kika på båtar och fartyg.

2 kommentarer:

  1. Vilken dimma! Helt galet, som ett lock över havet och inte över land...

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det läckert! Man vill flyta runt där i dimman.

    SvaraRadera