måndag 20 februari 2012

Reminiscing.

Så jag hittade en extern hårddisk och har vandrat längs memory lane. Vilka minnen.


Här var jag höggravid med Otis som föddes bara någon vecka efter fotot. Vi hade en underbar sommar och jag njöt av tiden vi hade tillsammans innan lillebror kom till världen.


Carl Otis alldeles färsk och ljuvlig. Ler när jag tänker på mina gammelmosters kommentarer angående namnvalet. Ska han heta som hissen? Hon lugnade sig lite när hon fick veta att Carl var inblandat i namnet.


Långhårig Luis Dante en vecka gammal under syrenen hemma i trädgården. Juni är vår månad och min 23 födelsedag blev den mest speciella någonsin.

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt, med två små mirakel! Älskar namnen! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara pojkar ni har! Bra jobbat=)

    SvaraRadera
  3. Hej Frida!
    Mamma tipsade om din blogg och har nu hunnit igenom den, så fina bilder och så kul att läsa hur ni har det.
    Kram från Emilia L

    SvaraRadera
  4. Emilia! Vad kul att du kikar in och läser! Hoppas att allt är bra med dig. Du får starta en blogg så att jag kan glutta in och följa dig=)

    Många kramar!

    SvaraRadera