tisdag 14 februari 2012

You can't take the stripe out of the zebra.

Nejmenvisstsörru!

Hanna gillar min Zebrakofta och vill se hemmapics så den här är till dig H! Två flugor i en smäll liksom.

Det blev zebra för hela slanten. Jag vet inte vad det är med mig? Men det passar min livskris/ålderkris som handen i handsken. "Är det inte lite gay?" var Marres spontana kommentar. 

De där larviga vita florgardinerna under är kvarlevor från föregående hyresgäst. Tvättade givetvis. För intresserade skriver Annika om just dessa i ett inlägg från Colombia.  Det är ju lite pensionärsvarning över dem men pensionär som möter zebra funkar nästan eller vad säger ni?


Trött på att agera rekvesita och stylas med nysydda kuddfodral.

Dessa bilder var förövrigt strategiskt utvalda då det här var den enda platsen som inte var La gran cagada¨¨ som man säger på Chilenska. Fler hemmabilder kommer!
¨¨Uttrycket ovan betyder ungefär en stor skit men motsvarar i den här meningen typ "stökigt som f¨¨n".

Cincerely/Zebrakvinnan

3 kommentarer:

  1. Gilla! Fint som snus. En får tacke för inlägget:) jag tycker inte alls det är gay och idag bär jag hederlig gammal fredagsbralla ala leopard! Passar fint elefantskinnet runt ögonen:) kall snö kram! / hanna

    SvaraRadera
  2. Varken gay eller pensionär, don't you worry! ;)

    SvaraRadera
  3. Så lite så kära Hanna! Fredagsbralla...hoppas att den lever vidare=)

    Ingela;phu! Skönt!

    SvaraRadera