fredag 24 februari 2012

Off we go.

Färsk lax, gott grönt och persikor med valnötter i honung gör en fin fedagslunch. Pappan är i Santiago under dagen och vi dansar, gympar och kollar på Snobben. Det är sådär fredagsmysigt som det bara kan vara på fredagar.



Löjligt förtjust över mitt senaste tillskott i skosamlingen. De finns i alla färger, de är hållbara, grymt sköna och de har det förtjusande priset av 42 riksdaler. Dessutom väger de precis ingenting vilket innebär att jag kan frakta med mig ett par stycken. Så hojta till kära amigas om ni är intresserade så fraktar Fridolina hem dem.

Lekparken kallar.

Off we go.

3 kommentarer:

  1. OM vi är intresserade! Ljusrosa eller cerise stl 37, tack! ;-) Älskar att läsa din blogg, Fridis! Gör det varje gång jag går ut på nätet och känner det nästan som att jag är med dig på resan. Tack för att du förgyller min svenska vardag, mi amor. <3 Massor av kramar och pussar från AK

    SvaraRadera
  2. Consider it done finaste AK!

    SvaraRadera
  3. Espadrillos gick ju jag och din andre bror omkring i som barn i italien och frankrike. Köp gärna hem till mig (43).
    David

    SvaraRadera